Vi gir 24/7 veiledning og assistanse til brukere gjennom oppdatert informasjon, hendelseshåndtering og oppfølging.
- ASOC vil overvåke situasjonsbilde globalt for risikorelaterte situasjoner, og bistå og veilede før avreise for å gi reisende viktig informasjon.
- ASOC vil kommunisere med dine reisende for å informere og gi råd dersom uønskede hendelser oppstår i området de oppholder seg.
- ASOC vil posisjonere bevegelsene (valgfri nøyaktighet) til den reisende, og hvis en hendelse oppstår, sende varsler og bistå med assistanse.
- ASOC vil håndtere situasjonen frem til kundens egen beredskapsorganisasjon er klar til å overta.
- ASOC vil varsle og informere kundens CMT med oppdatert informasjon og varsling om en ny situasjon for å kunne gi situasjonsbevissthet for fremtidig krisehåndtering.
Fullstendig tilpasningsdyktig til din organisasjon og gjeldende sikkerhetspolicy
Vi leverer relevant informasjon, risikovurderinger, reiseruteoppdateringer, sikkerhet og medisinsk innhold for over 230 land og regioner over hele verden direkte på en brukers telefon.